Wat wij nastreven
Tevreden klanten!
Een tevreden klant betekent meestal ook een trouwe klant. Maar bovenal geeft het ons gewoon veel voldoening om mensen te kunnen helpen en blij te maken. Om dit te bereiken hanteren wij de volgende zeven uitgangspunten in onze werkwijze:
1. Aandacht en flexibiliteit:
wij zijn bewust geen massakliniek. Je hebt maar met één arts te maken en die neemt de tijd voor je.
"Ik houd allereerst een uitgebreide intake met je en ben vanaf dan bekend met jouw 'dossier'. Als je vragen voor me hebt of contact wilt opnemen dan kan dat via mail, whatsapp, facebook, of telefoon en ik reageer zo snel mogelijk. Afspraken kunnen eigenlijk altijd op korte termijn en mocht je dat willen dan kun je je meteen laten behandelen. Twee weken na de behandeling krijg je een gratis nacontrole en werk ik nog wat bij als dat nodig is."
2. Informatie:
wij vinden het belangrijk dat jij begrijpt wat een behandeling inhoudt en wat je ervan kunt verwachten. Daarom krijg je een gratis vrijblijvend consult. Daarin, of voorafgaand aan je behandeling, nemen we uitgebreid de tijd om je te informeren en je eventuele vragen te beantwoorden. Wil je je eerst inlezen of alleen wat oriënteren? Op onze site kun je uitgebreide informatie vinden over onze behandelingen. En in onze blogberichten vind je veel achtergrondinformatie.
wij willen een veilige omgeving en behandeling voor je garanderen.
"Ik gebruik alleen de beste producten (A-merken) die veilig en uitgebreid getest zijn en biedt een hygiënische omgeving. Uiteraard ben ik gediplomeerd arts (zie BIG register registratienummer: 99916951801) en volg ik doorlopend de beste trainingen op mijn vakgebied om altijd de nieuwste technieken te kennen. Zo heb ik bijvoorbeeld het certificaat voor lipbehandelingen behaald bij de prestigieuze consultants clinic in Londen."
4. Zeer hoge klanttevredenheid en tevredenheidsgarantie:
Als je ergens voor betaalt, mag je ook iets verwachten! Wij doen daarom ons uiterste best om jou het best mogelijke resultaat te geven. Gelukkig kunnen we dan ook zeggen dat 98%(!) van onze klanten direct tevreden is met het resultaat (bekijk ook onze reviews om te lezen hoe onze klanten onze dienstverlening beoordelen) en dat de meeste van onze klanten inmiddels vaste klant zijn geworden.
"Mocht je nu onverhoopt toch niet helemaal tevreden zijn over het resultaat, schroom dan niet en laat het me weten. Dan kan ik het voor je oplossen."
5. Laagdrempelig en informeel:
"Ik wil graag dat mensen zich op hun gemak voelen in onze praktijk. Want ik begrijp heel goed dat het spannend kan zijn om (voor de eerste keer) een cosmetische behandeling te ondergaan. Ik houd van een informele, ongedwongen sfeer."
Wij streven natuurlijke resultaten na.
"Daarmee bedoelen we, dat je duidelijke en mooie resultaten ziet en dat mensen na je behandeling zeggen: "wat zie jij er goed uit!', maar dat ze niet kunnen zien dat je een cosmetische ingreep hebt gehad. Van overbehandelen wordt mijns inziens niemand mooier!"
7. Scherpe, eerlijke prijzen:
Wij willen eerlijke prijzen vragen voor onze producten en service. Zo hebben wij weinig ondersteunend personeel. Wij staan daarentegen wel voor maatwerkservice met topkwaliteitsproducten.